יום שני, 14 בינואר 2013


שלום לכולן:)

אני יודעת שנעלמתי לתקופה די ארוכה אבל עכשיו אני חוזרת במלוא המרץ!
לפני ארבעה חודשים הפכתי לאמא לעידו המקסים, שמילא את עולמי באור, אך אחרי תקופה מאד אינטנסיבית של מיקוד בו אני חוזרת לאט לאט להתמקד בעצמי ובאיפור שאני כל כך אוהבת..

היום אני רוצה לספר לכן קצת על פועלי בתחום האיפור, וכרגיל להמליץ על מוצרים מעולים שחלקם נמצאים כרגע במבצע אז שווה מאד לקנות...


אז מה הספקתי בשמונת החודשים האחרונה?
חזרנו לארץ אחרי שלוש וחצי שנים בחו"ל, שנה בצרפת וסינגפור ושנתיים וחצי באנגליה הקרה, היה כל כך כיף שם אבל אין כמו בישראל!!! ואפילו היום אחרי שמונה חודשים אני שמחה על ההחלטה לחזור לארץ ולגור בתל אביב!

מבחינת האיפור כמו שסיפרתי בעבר, למדתי לימודי איפור בבית הספר המוביל לאיפור בלונדון
http://www.aofmakeup.com
שם עברתי שיעורים עם מאפרים מובילים של בתי איפור גדולים בעולם כמו דיור,שורה מורה ועוד..
באנגליה התחלתי לעבוד כמאפרת מקצועית ואז הגענו לארץ והחלטתי שאני רוצה להתחבר לתחום האיפור הישראלי אין מקום טוב יותר לעשות זאת מאשר בית הספר לאיפור של ירין שחף, שם סיימתי את קורס הפרו התמקדתי בלימוד טכניקות חדשות וטרנדים מובילים בתחום האיפור.

היום אני מנסה לשלב את התשוקה שלי לאיפור והדרכה כי אלו שני עולמות שאני נורא אוהבת ונורא מתחברת אליהם. אני  עוסקת באיפור כלות וערב ובהדרכה אישית וקבוצתית של איפור בהתאמה אישית.

 אז לענייננו אנו:)
היום אני רוצה להמליץ על מוצרים שווים במיוחד כאשר הדגש שלי הוא עמידות והמוצר והיעילות שלו, כי מה לעשות, עם האמהות התמעט הזמן שלי לעצמי משמעותית ולכן צריך להיות יעילים..

כמו שסיפרתי בעבר אני במרדף אחרי המייקאפ המושלם ולאחרונה נתקלתי בכמה מוצרים שלאחר התנסות אישית מצאתי שהם מעולים ונהדרים לשימוש יומיומי ומספקים כיסוי בינוני עם גימור טבעי:

1.Revlon-Photo ready

כאמא לקטנטן אני מחפשת היום מוצרים אפקטיביים וקלים לשימוש,וזה בדיוק מה שאהבתי במייקאפ זה: הוא נספג מהר במריחה קלה, הוא משתלב עם גוון העור, מתייבש מהר ומספק גימור זוהר. התוצאה היא מראה זוהר וטבעי עם כיסוי בינוני- בעיני בדיוק מה שצריך ליום יום.
יתרון נוסף ומשמעותי הוא העמידות שלו, הוא נשאר לאורך כל היום ומהווה בסיס נהדר לסומק ואינו מכביד על העור!
עכשיו במבצע בסופר פארם ב-79 ש"ח מהרו לקנות!!! שווה ביותר:)


2.Rimmel London-Wake me up Foundation

רימל לונדון זו אחת החברות האהובות עליי עוד ממגוריי באנגליה, בפוסטים קודמים המלצתי על סדרת הלקים שלהם והיום אני רוצה לספר על המייקאפ:
מוצר זה מיועד במקור לעור מבוגר, שכן הוא עשיר בלחות,אבל לאחר שימוש בו מצאתי שהוא מעולה לכולן. גם מוצר זה מספק מראה זוהר, עם רמת כיסוי בינונית וקליל למריחה. לשימוש יומיומי או למי שאינה אוהבת מראה כבד זו בהחלט אפשרות טובה!
 יתרון משמעותי שלו הוא הלחות שבו וזה נהדר לימי החורף הקרים בהם כולנו סובלות מיובש בעור...בהזדמנות זו אני רוצה להזכיר לכם לשתות המון! ולמרוח לחות בוקר וערב חשוב מאד!
עלות: 80 ש"ח לאחר הנחה ברשתות הפארם


3.   Pro Longer Lipglass-Mac


שוב, גם מוצר זה נובע מהפרקטיות שלו ומהצבעים הנהדרים שבהן מגיע, הגלוס הזה מתייבש על השפתיים בצורה מבריקה בשונה מרוב השפתונים העמידים שמתייבשים מאט על השפתיים ונותנים תחושה של יובש נורא והכי חשוב-- לא זז כמה שעות טובות!!
עלות: 120 ש"ח בחנויות מאק.


4. לקים עם נוסחת ג'ל של חברת LOREAL

 סדרת הלקים הזו היא פשוט מעולה! היא נותנת מענה ביתי וזול ללקים ג'יל שהיום נורא באופנה, אבל גם נורא יקרים! הם מחזיקים לפחות שבוע והברק של הצבע לא דוהה בכלל! הם מגיעים בצבעים נהדרים ואני ממש ממש מרוצה!
עלות:40 ש"ח אך כרגע במבצע בכל רשתות הפארם בעלות של 20 ש"ח.

5.פינצטה של חברת Slant tweezer-Tweezweman  

 


יש מוצרים שצריך מהם רק אחד והוא משמש אותנו למשך כמה שנים טובות, וזה בדיוק אחד מהם! פינצטה טובה זה דבר חינוי והכרחי לכל תיק איפור, הפינצטה הזו חדה בעלת שני צדדים שונים שטוח ושפיצי לאזורים שונים ולשערות שונות. מגיעה בצבעים ועיצובים שונים ומגניבים. בעיניי חובה בכל תיק איפור! 
עלות: $22 ברשת Sephora בארה"ב או באירופה.



  אז זהו להיום...מקווה שהיה מעניין ורלבנטי:)
אם יש לכן שאלות אתן מוזמנות לכתוב ולהגיב.

עינת

תגובה 1: