יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

נעים להכיר:)

שלום לכולן!! קוראים לי עינת ואני ישראלית שגרה בחו"ל וכן..אני גם מאפרת :)
הבלוג שלי יעסוק באיפור כמובן אבל גם קצת במסביב לו..
אני גרה באנגליה ומאד אוהבת לראות את הטרנדים החזקים כאן, שנייה לפני שהם מגיעים לארץ ובשביל זה אני כאן....כדי לספר, לחדש , ללמד ולייעץ :)


קצת על היסטוריית האיפור שלי:
עברתי לגור באנגליה לפניי שנתיים בדיוק עם בעלי אשר עובד כאן בחברה בריטית.
בארץ, עבדתי בתחום משאבי האנוש,התחלתי כיועצת השמה ואז התקדמתי להיות ראש צוות גיוס. תחום הגיוס עניין אותי מאד שכן עסק באנשים יעוץ והכוונה. עולם האיפור עבורי, עוסק באותם אלמנטים רק מכיוון קצת אחר. גם היום, העיסוק שלי באיפור נוגע לאדם שעומד מולי, מתן ייעוץ והתאמה של האיפור הנכון ביותר עבורו.
לאחר ניסיונות רבים בחיפוש עבודה בתחום משאבי האנוש החלטתי ללכת על משרה זמנית, מצאתי משרה של יועצת מכירה בחנות The body shop (האירופאית ולא כמו זו הישראלית) ממש מתחת לבית, המשרה הייתה לתקופת הכריסטמס וחשבתי שזה יהיה נחמד להרגיש את האווירה ולהרגיש קצת בריטית... מהר מאד הבנתי שעבודה בחנות כאן שונה לחלוטין מנסיוני בארץ ועל כך אספר בהמשך (אם זה יעניין אתכן..) וכמו כן נוכחתי לדעת שעבודה בחנות כוללת ייעוץ באיפור ומתן מייקאוברים ללקוחות.
מהר מאד נזרקתי למים וישבה מולי אישה שרצתה התאמת צבעים למייק אפ ואיפור עיניים ואני בכלל לא ידעתי מאיפה להתחיל, אך התחלתי ואפילו יצא די בסדר..לאט לאט התחלתי להכיר את המוצרים ואת השיטות  וגיליתי שאני די טובה בזה ומהר מאד זו הפכה להיות המטרה הסודית שלי, לעשות כמה שיותר מייקאוברים בכל משמרת. כך יצא שכל אישה שנכנסה לחנות לקנות קרם גוף או מוצר אמבטיה מצאה עצמה על כיסא האיפור ואותי מולה מייעצת ונותנת שירות איפור אישי מבלי שהתכוננה...:)
הפידבקים היו טובים והמכירות עלו וכך הבנתי שיש כאן משהו חדש ששווה לבחון.


בהמשך החלטתי לפנק את עצמי בקורס איפור בבית ספר מקצועי בלונדון, שהיה על חשבון טיול שלנו בחול... אךהייתי נחושה לעשות זאת וכך היה.


בשורת האיפור שלי היא אינה איפור דרמטי וייחודי בהכרח (אלא אם זה מתבקש..), אלא  איפור יומיומי, טבעי שגורם לנו להיות זוהרות והכי יפות שאפשר, באנגלית זוהי מטרתי:  To enhance our skin's natural glow


הסיבה המרכזית שלי לכתיבת בלוג זה הוא כי אני רוצה להעביר הלאה ידע רב שאספתי בשנים האחרונות אודות מוצרים, חברות וטיפים, אשר יהפכו את חוויית האיפור לפשוטה ואפקטיבית.
בנוסף אשמח לייעץ לכן על כל שאלה אודות מוצר או חברה או מראה שברצונכן להשיג.
אשתדל לעסוק במוצרים שניתן להשיג בארץ כדי להקל על מציאתם, אך היום ניתן להשיג מוצרים רבים דרך האינטרנט אז גם בזה אני כאן לשירותכן.


מקווה להיות לכן לעזר,
עינת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה